Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av zleepy - 12 augusti 2012 02:29

Tankarna fortsätter snurra, inte har jag hört något från polisen heller..

Så antar att han är på fri fot fortfarande..

Tog mod till mig och gick ut själv, gick ner på affären kommer halvvägs genom området så ser jag någon med rakad skalle och glasögon, hjärtat hoppade upp i halsgropen på mig.. Tittade en gång till och såg att de inte var han utan en bekant som rakat av sig håret..

Sen så är MA skäggig med stort burrigt helskägg.. 


Får se nu om jag får sova något.. Tror inte det.. Vill fortfarande inte gå in och lägga mig i sängen utan väljer att ligga på soffan.. Lyckades gå in tidigare idag iaf och slita ur alla sängkläder, hade jag haft mer av dom hade jag kastat de här, men lät tyvärr återanvända skiten så tvättade allt på 90 grader extra länge men kommer nog inte använda dom något mer ändå..


Magen värker som fan, underlivet likaså..Musklerna runt höfter och i nedre ryggen värker som bara den likaså benmusklerna.. illamåendet är på väg igen med :(


Tack vare min äldsta så har det vart filmkväll här och jag har fått lägga på mig masken om att mamma mår bra. Nu börjar det bli värre igen.. Nu kommer skakningarna och tårarna igen. 


försöker komma ihåg vad polis och läkare sagt men det står still, kommer bara ihåg att en läkare var lite humoristisk och sa "tur han inte hade större då hade du vart sönder trasad" 


Mannen, tycker jag ska prata med nån jag litar på eller kontakta psykolog eller något sånt.. Men näe jag klarar inte det.. Har vart med om sånt här förr och tagit det själv.. Det kommer när det kommer och när jag känner att jag vill prata om det så kommer jag göra det oxå.


Allt har sin tid som det så vackert heter.. Nu ska jag bädda ner mig på soffan och hoppas på nån timmes sömn.. Kanske bara blir slumrande oxå men det är bättre än inget. 



Hatar mig själv, hur kunde jag vara så dum?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards